Potraviny musíte někde koupit, respektive někomu za ně zaplatit. Zkuste tedy začít tím, že alespoň za snídani zaplatíte sami sobě. O co jde, co to je za blbost?
Investice do zdraví začíná u výběru kvalitních potravin.
Jídlo a pití jsou pro naše zdraví zásadní, přímo jej ovlivňují. Nikoliv ihned. Po vypití černého nápoje z červené plechovky s bílým nápisem neumřete. Ale obyčejná voda vám už tolik chutnat nebude. Hot dog či pizza během dne, taky nikoho nezabije. Veganský burger jako rarita v jídelníčku, z vás taky milovníky zdravé výživy neudělá. Moc nepřemýšlíme při nákupu průmyslově vyráběných surovin, polotovarů a výrobků o tom, jaký mají zdravotní dopad na naše zdraví. Většinou kupujeme podle momentální chuti, pocitu hladu a možnosti jej rychle zahnat. V běžném každodenním spěchu našich dní je obtížnější, nikoliv nemožné, si vybrat co je v správné. Navíc marketing dokáže ovlivnit nákupní chování. Těží z toho výrobci, nikoliv zdraví zákazníků resp. vaše zdraví.
Naše výzva směřuje ke zhubnutí za deset dní. Jde to! Dostaví se úbytek váhy a pár centimetrů, to už ví každý či každá z účastníků a účastnic. Deseti denní výzva je především o možnosti vyzkoušet si funkčnost našeho systému. Mít vlastní prožitek o úbytku znamená, že směr a systém je správný. Po deseti dnech určitě nedosáhnete optimální váhy a vysněnou postavu. To opravdu není cílem výzvy. Vy sami po dokončení výzvy dospějete k rozhodnutí co dál. Naše účastníky, kteří pokračovali v další desetidenní výzvě, moc potěšilo, že jejich příští porce F1 je vyjde pouze na 43 Kč respektive 37 Kč. Většina se zbavila obav a strachu a investovala peníze i dalších výrobků. Nejvíce PDM a Proteinová tyčinka citrónová.